
Belarusda "Oka"nın analoqunu 660 min rus rubluna satırlar
Tezliklə büdcə seqmentində sonuncu “Oka”nın Rusiya bazarını tərk etməsinin 20 ili tamam olacaq.
Artıq 2000-ci illərin ortalarında “Oka”nın son illərini yaşadığı aydın idi. AvtoVAZ isə onun əvəzedicisini hazırlayırdı. "Körpə" nin ikinci nəslinin son versiyası VAZ-1121 zavod indeksini aldı.
Fotolarda onun necə göründüyünü görə bilərsiniz. O, bir qədər qeyri-müəyyən şəkildə birinci nəsil Lada Kalina-nı xatırladır. Bu başa düşüləndir, çünki hər ikisi o dövrdə dəbdə olan sözdə biodizayn istiqamətində hazırlanır.
Xüsusiyyətlər haqqında danışsaq, ikinci "Oka" bu cür rəqəmlərlə öyünə bilər. Uzunluğu 3450 mm, eni 1540 mm, hündürlüyü 1450 mm. Kapotun altında artıq 29 və ya 33 at gücünə malik zəif mühərrik deyil, 71 at gücü hasil edən daha güclü aqreqat var.
Sürət qutusu daha təkmildir - artıq 5 pilləlidir. Həm də təbii ki, mexaniki.
Modelin platforması VAZ-2108 hetçbeki idi.
Avtomobilin 2006-cı ildən ildə 90-100 min ədəd istehsal edilməsi planlaşdırılırdı. Maşın alıcılara və ya maşın həvəskarlarına 5000 ABŞ dollarına təklif edilirdi. Lakin bu planlar həyata keçmək qismət olmadı. Birincisi, AvtoVAZ-ın özü sadəcə olaraq layihəni həyata keçirmək üçün pul tapa bilmədi.
İstehsalı “KamAZ” və “SeAZ”a keçirmək istəyirdilər, amma heç nə alınmadı. Hətta Moskvanın o vaxtkı meri Yuri Lujkov da bu işə qarışmışdı. O, təklif etdi ki, Oka AMO ZIL-in boş tutumlarını öz üzərinə götürsün.
Lakin bu təkliflər heç vaxt baş tutmadı.
O vaxtdan bəri AvtoVAZ yenidən yeni kiçik avtomobil götürməyə həvəs göstərmir. Amma qonşu Çində belə maşınlar çoxdur.
Çinlilər ümumiyyətlə iki ifrata düşürlər. Onlar ya çox kiçik avtomobilləri ("Oka" kimi) xoşlayırlar, ya da bizim yalnız Long versiyada öyrəşdiyimiz sedan və krossoverləri götürürlər.
Buna görə də, Çində demək olar ki, istənilən Audi və ya Volkswagen-in baqajında model adında L hərfini görəndə təəccüblənməyin.
Belarusiyada hansı Oka meydana çıxdı?
Orada FAW Bestune Xiaoma şəhər avtomobilinin satışı başladı. Maraqlı bir fakt budur ki, bu modeli bir az rus adlandırmaq olar. Hətta daha çox Sovet.
Niyə? Çünki FAW-ın, yəni “Birinci Avtomobil Zavodu”nun tikintisinə elə həmin paytaxt ZİL-dən olan sovet mühəndisləri kömək edirdi.
Onların hətta eyni nəzarət məntəqələri var.
Amma görürsən bu müəssisələrin taleyi necə maraqlı oldu. FAW-nin qurulmasına kömək edən ZIL idi, əksinə deyil. Bəs bu gün ZIL haradadır və FAW haradadır?
Yaxşı, bu hansı Bestune Xiaoma-dır? Öz vətənində model FAW Bestune Pony adlanır. Maşın tam təzədir, keçən ildən istehsal olunub.
Ölçülərdən danışsaq, "Pony" "Oka" dan daha kiçikdir. Tam olaraq 3000 mm uzunluqdadır (birinci "Oka"dan 20 sm, ikincidən isə 40 sm qısadır). Eni 1510 mm, hündürlüyü 1630 mm-dir. Və yerin təmizlənməsi olduqca spesifikdir - 130 mm.
Çox zərurət olmadıqca torpaq yola getməmək daha yaxşıdır.
Başlıq altında nə var?
Orada yalnız elektrik mühərriki var.
Güc blokunun gücü 27 ilə 41 at gücü arasında dəyişir. Yəni, təxminən ilk "Oka" ilə eyni idi. Yerli subkompakt avtomobilin sahibləri çox fərq hiss etməyəcəklər.
Transmissiya, əlbəttə ki, avtomatikdir. Bir şarjla məsafə 170 ilə 222 kilometr arasındadır. İlin vaxtından, batareyanın gücündən və digər amillərdən asılıdır.
Amma 27 at gücünə malik mühərriklə belə, elektromobil asanlıqla saatda 100 kilometr sürətlənir.
Konfiqurasiya haqqında danışsaq, "Oka" elektrik cavabı elektrik pəncərələri, avtomatik kondisioner, rəqəmsal alət paneli və toxunma ekranı olmayan sadə bir "musiqi" aldı.
Digər maraqlı məqam - ölçülərinə baxmayaraq, avtomobil dörd nəfərlikdir. Bununla belə, baqajdan nəsə qaldığından əmin deyiləm. Ancaq "Oka" da olduğu kimi.
Bu neçəyə başa gəlir?
Bütün mənbələr Belarusda yeni məhsulun dəyərinin 25 min yerli rubl olduğunu göstərir. Tərcümə etdikdə təxminən 660 rus rublu olduğu ortaya çıxır.
Bu maşının rus alıcılarına çatacağına şübhə yoxdur. Belarusiyaya çatsa, başqa necə? Və serialda deyil, rəsmi olaraq. Rusiyada da olan FAW dilerlərində satılır.
Əziz Mustafa, Oxuməni.az