Qlobal iqtisadi dəyərin təxminən 75 faizi təkcə ailə şirkətlərinin çiyinlərindədir

Qlobal iqtisadi dəyərin təxminən 75 faizi təkcə ailə şirkətlərinin çiyinlərindədir

24 Avqust 2023 14:32
Bəyəndim (0) Bəyənmədim (0)

Qlobal iqtisadi dəyərin təxminən 75 faizinin təkcə ailə şirkətlərinin çiyinlərində olduğunu ifadə edən Dr. Yılmaz Sönməz, "Ailə şirkətləri dünya iqtisadiyyatı baxımından gerçək bir fenomendir. Qlobal iqtisadi dəyərin təxminən yüzdə 75-ni tək başına daşıyan ailə şirkətləri dünyada 333 milyon insanın təxminən yüzdə 50-ni təşkil edir. Bu nisbətin isə 90 faizi ABŞ-da, qalanı Avropadadır. «Forbes»-in hazırladığı milyarderlər siyahısında 10 şirkətdən 4-ü ailə şirkətidir. 500 ən böyük ailə şirkətində isə dünya üzrə 24,5 milyon insan çalışır".
Nəsillərarası davamlılığın əhəmiyyətinə toxunan Sönməz, "Yaponiyada 578-ci ildə ticarət həyatına başlayan «Congo Gumi» şirkətini, 718-ci ildə «Yapon Hoshi», 1000-ci ildə qurulan «Fransız Chateau de Goulaine» ailə şirkətləri üzümçülük və şərab istehsalı, zeytun yağı istehsalçısı kimi qurulmuşdur.

1950-ci illərdə özəl sektorun çiçəkləndiyi Türkiyədə üçüncü nəsil dövrünün başladığını xatırladan Dr. Yılmaz Sönməz, "Ancaq ümumi statistikada da göründüyü kimi, vəziyyət çox da parlaq deyil. Məgər bu ölkədə yalnız bir neçə şirkət var? Türkiyə üçüncü nəsildə qalır? Ortalama yüksəltmək olmazmı? Türkiyənin 100 illik markaları uğurlarını nəyə borcludur? Buna görə də ruhlandırıcı nümunələrə diqqət yetirməliyik.Təbii ki,Türkiyənin 100-lük uğurunun arxasında illik markalar, ailə konstitusiyaları, ailə məclisləri, institusionallaşma vizyonuna uyğun varis planları var. Resept bununla məhdudlaşmır. Bundan əlavə, markalarımız son dövrlərdə güclü rəqəmsal transformasiya macərasına başlayıb. Bütün ixrac gücünə baxmayaraq, son illərdə ustalıqla istehsal etdikləri məhsulları e-ticarət kanalları vasitəsilə müştərilərinə çatdırmaq onları rəqibləri ilə müqayisədə imtiyazlı edir".
Türkiyənin 100 illik markalarının çətir təşkilatı olduğunu deyən Sönməz, "Buna Əsr Markaları Dərnəyi deyirlər. İnternet saytı vasitəsilə bu dərnəyin üzvlərinə göz gəzdirəndə Türkiyənin ticarət tarixini gəzirsən. Ticarətdə əhəmiyyətli uğurlara imza atanlar Ali Muhiddin Hacı Bəkir, Çift Geyik Karaca, Hafız Mustafa, Koska bu markalardan yalnız bir neçəsidir. Bu gün 3-cü nəsil nümayəndələri bu markalarının rəqəmsallaşma proseslərinə cavabdehdirlər…

Murad Şahməmməd