Mask "Tesla"nı Hindistan bazarına çıxarmaq niyyətindədir

Mask "Tesla"nı Hindistan bazarına çıxarmaq niyyətindədir

11:23
Bəyəndim (0) Bəyənmədim (0)

"Tesla" şirkətinin baş direktoru İlon Mask 2025-ci ilin sonunda Hindistana səfər edəcəyini açıqlayıb. Bu barədə Maskın Hindistanın baş naziri Narendra Modi ilə dünənki söhbətindən sonra açıqlama verilib.

"Baş nazir Modi ilə danışmaq şərəf idi. Bu il Hindistana səfər etməyi səbirsizliklə gözləyirəm!" Mask sosial media hesabında yazıb.

Milyarder bir il əvvəl ölkəyə səfər etməli idi, lakin "Tesla"dakı təcili problemləri əsas gətirərək son anda səfəri təxirə salmışdı.

Bloomberg yazır ki, yeni səfərin elanı elektrik avtomobil istehsalçısının dünyanın ən çox əhalisi olan ölkəsinin bazarına çoxdan gözlənilən girişində potensial irəliləyişdən xəbər verir. Bu ilki səfər Mask üçün dönüş nöqtəsi olacaq, çünki onun şirkətləri "Tesla", Starlink və X həm qlobal miqyasda, həm də Hindistanda artan çətinliklərlə üzləşirlər.

Avtomobil bazarı getdikcə daha rəqabətli olur, "Tesla" təcili olaraq yeni bazarlara ehtiyac duyur. Artan orta sinfi və təmiz mobilliyi təşviq edən hökuməti ilə Hindistan açıq bir hədəfdir. Maskın şirkəti Hindistan bazarına çoxdan girmək istəyirdi, lakin idxal rüsumları və yerli istehsal öhdəlikləri ilə bağlı fikir ayrılıqları irəliləyişi yavaşlatdı.

Eyni zamanda milyarder Hindistanda digər bizneslərini də təbliğ edir. Xüsusilə, Starlink bu yaxınlarda Bharti Airtel və Reliance Jio ilə tərəfdaşlıq elan etdi. Tərəfdaşlıq Hindistan hökumətinin daha geniş rəqəmsal daxiletmə gündəliyinə uyğun olaraq, xidmət göstərilməyən kənd ərazilərinə genişzolaqlı peyk şəbəkəsini gətirməyə kömək edə bilər.

Eyni zamanda, Maskın Hindistan hakimiyyəti ilə münasibətləri çətin olaraq qalır. Sosial media nəhəngi X Hindistan hökuməti ilə məzmunun moderasiyası ilə bağlı mübahisəyə qarışıb.

Xatırladaq ki, "Tesla", qismən də BYD CO kimi Çin avtomobil istehsalçılarının qiymət siyasətləri səbəbindən bazar payını rəqiblərinə itirir. Maskın ABŞ prezidenti Donald Trampa yaxınlığı da müəyyən müştəri seqmentlərini özündən uzaqlaşdırıb və "Tesla"nı daha mübahisəli brendə çevirib.

Şirkət həmçinin Çində Model S sedanları və Model X yolsuzluq avtomobilləri üçün sifarişləri qəbul etməyi dayandırmağa məcbur edən artan tarif müharibəsi ilə üzləşib.

Əziz Mustafa, Oxuməni.az