Elon Mask Twitter-in loqosu olan «mavi quş»-u sildi və onu «X» ilə əvəz etdi
Keçən ilin oktyabrında şirkəti 44 milyard dollara satın aldıqdan sonra Mask, istifadəçilərə ödənişlər kimi sosial mediadan kənarda müxtəlif xidmətlər təklif edə biləcək yeni proqram hazırladığını söyləmişdi.
17 ildən sonra platformanı "dünyaya ideyaların yayılmasını" simvolizə edən "mavi quş"la satın alan Elon Musk, Twitter-in adını «X» olaraq dəyişdirdi.
Mask yeni prosesdə hər şeydə proqramı yaratmağa diqqətini göstərən "X" adlı yeni loqo təqdim etdi.
Qara fonda ağ X platformanın veb saytındakı yeni loqosudur. Mavi quş isə hələ də mobil proqramda görünür.
Mask ötən ilin oktyabrında şirkəti 44 milyard dollara satın aldıqdan sonra istifadəçilərə ödənişlər kimi sosial mediadan başqa müxtəlif xidmətlər təqdim edə biləcək yeni proqram hazırladığını və bu ideyanın Çində geniş şəkildə istifadə edilən məşhur WeChat tətbiqindən ilhamlandığını bildirib.
R/GA reklam agentliyinin qlobal strategiyasının rəhbəri Tom Morton, transformasiyanın Maskın şirkətdə iz qoyması üçün bir yol olduğunu söylədi.
Morton, "Twitter-in adı və loqosu dəyişdirilməsinin istifadəçi, reklamçı və ya bazar problemləri ilə heç bir əlaqəsi yoxdur. Bu, Twitter-in Maskın şəxsi mülkü olduğunun simvoludur. O, qalanı fəth etdi, indi öz bayrağını dalğalandırır" deyə bildirib.
Hesabının şərhində "X.com" yazan Mask, bu ünvanın artıq "twitter.com"a yönləndirildiyini açıqladı. Bununla belə, yeni loqo istifadəçilərdən tənqidi reaksiyalar alıb.
Dəyişiklik mesajların bundan sonra nə adlandırılacağı ilə bağlı çaşqınlığa səbəb olsa da, marketinq və brendinq mütəxəssisləri qeyd ediblər ki, rebrendinq Twitter-in uzun illər ərzində tanınması ilə nəticələnəcək.
Murad Şahməmməd