Çin 2030-cu ilə qədər Aya insanlı eniş etməyi hədəfləyir
Oxuməni.az-ın “Sinxua” Xəbər Agentliyinə istinadən verdiyi məlumata görə, Çin 2030-cu ilə qədər Aya astronavtları göndərməyə və Aya insanlı missiya proqramı üçün gərgin inkişaf və sınaq cədvəlini müəyyən etməyə sadiqdir.
Çin İnsanlı Kosmik Administrasiyası (CMSA) cümə axşamı günü açıqladığı əsas qarşıdakı sınaqlara “Lanyue” eniş modulunun inteqrasiya olunmuş sınaqları, “Mençjhou” insanlı kosmik gəmisi üçün istilik və maksimum dinamik təzyiq sınaqları, eləcə də “Çançjen-10” (Long March-10) buraxılış vasitəsinin aşağı hündürlükdə və yoxlama uçuşları daxildir.
CMSA sözçüsü Çjan Cinbo mətbuat konfransında gələn il üçün planlaşdırılan ictimai loqotip toplama kampaniyasının Çin kosmik stansiyasına missiyalarla yanaşı “Mençjhou-1” kosmik gəmisi missiyasını da əhatə edəcəyini açıqladı. “Mençjhou-1” əsasən Ay missiyaları və kosmik stansiyanı aşağı Yer orbitində dəstəkləmək üçün nəzərdə tutulub.
Çjan Cinbo qeyd edib ki, insanlı Ay missiyası üçün bütün inkişaf və tikinti işləri cədvələ uyğun olaraq davam edir. Əsas uçuş avadanlıqlarının, o cümlədən "Long March-10" buraxılış vasitəsinin, “Mençjhou” kosmik gəmisinin, "Lanyue" eniş aparatının, "Wangyu" ay kosmik gəmisinin və "Tansuo" pilotlu ay roverinin prototiplərinin hazırlanması başa çatıb.
Rəsmi şəxs bildirib ki, bundan əlavə, elmi tədqiqatlar və praktiki tətbiqlərlə bağlı faydalı yük dizaynı başa çatıb və buraxılış meydançası, izləmə şəbəkəsi və eniş yeri də daxil olmaqla yerüstü infrastruktur üzərində işlər sürətlə davam edir.
Bu il ərzində bir sıra uğurlu sınaqlar həyata keçirildi. Bunlara "Çançjen-10" daşıyıcı raketinin ikinci pilləsinin mühərrik quraşdırmasının sınaqları, sərt bərkidilmiş raketin yanğın sınaqları, "Mençjou" kosmik gəmisinin sıfır hündürlükdə tərk etmə sisteminin sınağı və "Lanyue" enmə modulunun qalxma-enmə xüsusiyyətlərini yoxlamaq üçün aparılan kompleks sınaqlar daxildir.
Çjan Cinbo həmçinin qeyd edib ki, bir çox yeni texnologiyaların hələ də sınaqdan keçirilməsi və tətbiq üçün təsdiqlənməsi lazımdır və qarşıda duran işlərin həcmi, xüsusən də yüksək keyfiyyət standartları və sərt uçuş sınaqları müddətləri nəzərə alınmaqla, çox böyükdür.
Almaz Həsənli



















































































