"Catel"lə bağlı şikayətlər durmadan artır
Azərbaycanda fəaliyyət göstərən "Catel" şirkəti bu ilin aprel ayında 415, 417 və 418 indeksli nömrələrin fəaliyyətini dayandırdı. Bununla da, minlərlə abonentinin hüquqları pozuldu. Onlardan çoxlu sayda şikayətlər daxil olmağa başladı.
"2011-ci ilin yanvar ayının 9-da nömrə və telefon
aparatı aldım. Bunun üçün "Catel" şirkətinə 80 manat pul ödədim. Sonra da,
aylıq 10 manat pul ödəməyə başladım. Aprel ayının 2-də aylıq abunə haqqını
ödədim. Elə həmin gündən də telefonum bağlandı. Şirkətə müraciət etdik, dedilər
ki, müvəqqəti texniki problem yaranıb. 15 günə nömrənin fəaliyyəti bərpa
olunacaq. O vaxtdan 3 ay vaxt keçsə də, hələ də problem həll edilməyib. Hər
dəfə müraciət edirik. Bizə deyirlər ki, narahat olmayın, yaxın vaxtlarda
nömrəniz açılacaq", - deyə Emin Rzayev adlı abonent şikayətlənib.
Problemlə əlaqədar "Catel" MMC-dən ANS PRESS-ə
bildirdilər ki, simsiz rabitə adı altında fəaliyyət göstərən 415, 417 və 418
indeksli nömrələrin işləməməyinə səbəb stansiyada yaranan texniki problemdir.
Problemin konkret nədən ibarət olduğunu açıqlamayan şirkət nümayəndəsi
məsələnin həll olunacaq vaxtı da dəqiq demədi.
Hüquqları pozulan abonentlərə kompensasiya
ödənilməsinə gəlincə, şirkət nümayəndəsi bu barədə problem həll olunandan sonra
düşünüləcəyini qeyd etdi. Həmin nömrələrin başqa ATS-lərin ixtiyarına verilməsi
versiyasına gəlincə, şirkət əməkdaşı bu barədə gəzən söz-söhbətin şayiə
olduğunu vurğuladı.
Məsələ ilə əlaqədar Azərbaycan Respublikası Rabitə
və İnformasiya Texnologiyaları Nazirliyinin (RİTN) Tənzimləmə şöbəsinin müdiri
Əlyar Təmirov bildirdi ki, nazirlik problemdən xəbərdardır. Bununla bağlı
nazirlik "Catel" MMC-yə öz tövsiyə və məsləhətlərini də verir. "Şirkət
problemin həll edilməsi istiqamətində müxtəlif variantlar üzərində işləyir.
Həmin şirkətə və digər operatorlara istehlakçıların hüquqlarının qorunması
istiqamətində tövsiyələr verilir. Əlbəttə ki, nazirlik gedib "Catel"in
stansiyasını düzəldən deyil" - deyə Əlyar Təmirov vurğuladı.
İstehlakçıların hüquqlarının pozulmasının qarşılığı
olaraq kompensasiyanın verilməsinə gəlincə, nazirlik rəsmisi bunu iki tərəf
arasında bağlanan müqavilənin şərtinə uyğun həll ediləcəyini bildirdi. "Əgər
müqavilədə nəzərdə tutulubsa ki, belə bir halda şirkət abonentə dəyən ziyanı
ödəməlidir, onda buna əməl olunmalıdır".
O ki qaldı may ayında Rabitə və informasiya
texnologiyaları naziri Əli Abbasovun "Catel"in stasionar rabitə şəbəkəsinin
BTRİB-in, mobil telefon şəbəkəsinin isə "Azerfon"un idarəçiliyinə verilməsi ilə
bağlı səsləndirdiyi fikirlərə, Əlyar Təmirov bu barədə müzakirələrin
aparıldığını bildirdi: "Bu və digər həll yolları barədə müzakirələr aparılır.
Lakin bu barədə dəqiq heç nə deyə bilmərəm. Elə bir şey olarsa, abonentlərə
mütləq xəbər veriləcək".
Xatırladaq ki, 1997-ci ildə yaradılan "CATEL"
şirkəti WLL abonentlərinə FH-CDMA standartında simsiz rabitə xidmətləri, eləcə
də mobil rabitə abonentlərinə CDMA standartında rabitə xidmətləri göstərir.
"CATEL" Azərbaycanda müştərilərə telefon, faks, ISDN, İnternet və Data
xidmətləri göstərən ilk stasionar simsiz rəqəmsal telefon şəbəkəsini qurub.
2007-ci ilin aprel ayında şirkət CDMA2000 standartında mobil xidmətlərini
göstərmək məqsədilə yeni "FONEX" ticarət nişanını telekommunikasiya bazarına
çıxarıb.
Günel Həbib
O.M.