Tədqiqatçılar 6 planetin sinxron hərəkət etdiyi Günəş sistemini kəşf ediblər

30 Noyabr 2023 06:48
Bəyəndim (0) Bəyənmədim (0)

Amerika Milli Aeronavtika və Kosmos İdarəsinin (NASA) və Avropa Kosmik Agentliyinin (ESA) astronomları Saman Yolu Qalaktikasında 6 planetin sinxron hərəkət etdiyi günəş sistemini müşahidə ediblər.

Astronomlar milyardlarla ildir xarici amillərə məruz qalmadan və tam sinxronizasiyada hərəkət etmədən mövcud olmağı bacaran günəş sistemini kəşf ediblər.

Günəş sisteminin tədqiqi üçün NASA-nın «Transiting Exoplanet Survey Satellite» (TESS) və Avropa Kosmik Agentliyinin «CHEOPS» Teleskopu istifadə edilib.

Yerin daxil olduğu Saman Yolu Qalaktikasında yerləşən bu günəş sistemi planetimizdən 100 işıq ili uzaqlıqdadır.

Bu vəziyyət ikinci, üçüncü ən yaxın planetlər, üçüncü və dördüncü ən yaxın planetlər üçün eyni olduğundan, bütün planetlər öz orbitlərində sinxron hərəkətlə hərəkət edirlər.

Tədqiqatçılar hesab edirlər ki, planetlərin heç biri sistemin günəşindən əlverişli məsafədə olmadığı üçün sistemdə həyat yoxdur.

Sistemin mərkəzində yerləşən HD 110067 adlı günəşin başqa planetlərin də ola biləcəyini düşünən tədqiqatçılar, indiyə qədər kəşf edilən planetlərin 9 ilə 54 gün arasında Günəş ətrafında tam bir orbit aldığını ifadə ediblər.

Tədqiqatçılar günəş sistemi də daxil olmaqla bütün sistemlərin bu sinxron vəziyyətdə əmələ gəldiyini və planetlərin hərəkətlərinin meteorlar kimi xarici faktorlar nəticəsində sonradan dəyişdiyini təxmin edərkən, hər 100 sistemdən birinin sinxron hərəkəti davam etdirdiyini qeyd ediblər.

Tədqiqatın müəlliflərindən biri olan Enrik Palle təxminən 50 sinxron günəş sisteminin kəşf edildiyini, lakin onların heç birində HD 110067 qədər planet olmadığını bildirib.

Kəşf nəticələri və araşdırmanın təfərrüatları Nature jurnalında dərc olunub.

Oxuməni.az